OSN – Při zkoumání ukrajinských záležitostí RB OSN vyšlo najevo, že Ukrajina je vlastně bez hranic. Na rozdíl od ostatních států po rozpadu SNS, si své hranice v OSN nezaregistrovala. Kazašský prezident Nursultan Nazarbajev ironicky komentoval, že na to vedení Ukrajiny nejspíš zapomnělo.
Generální tajemník OSN nejspíš nechtěně «provalil» něco, co se snažila Ukrajina zamlčet a ani po oznámení Pan Gi Muna se ukrajinská média s pravdomluvností, česky řečeno, nepřetrhla. Zveřejnily to jen vybrané spíše neveřejné ukrajinské portály, uvádí ruská rozhlasová stanice Voice of Russia.
Průšvih měli před očima, 23 roky bylo ticho
Jak stanice uvádí, odborníci Rady bezpečnosti OSN, při kolikátém už zkoumání a projednávání záležitosti Ukrajiny, objevily záležitost, kterou přitom měli celých 23 let před očima. Závěr, který z toho vyplynul, zní – že Ukrajina žádné oficiální hranice nemá! «Od rozpadu Sovětského svazu v roce 1991 Kyjev nejen, že nevyznačil své hranice, ale hlavně je nezaregistroval v OSN, aby tím vymezil svrchovaný stát», řekl pro Voice of Russia ruský politolog Dmitrij Babič. Jinými slovy, dnešní území Ukrajiny tak nejspíš stále spadá pod územní demarkaci Sovětského svazu, jehož legitimním nástupcem je Ruská federace.
Nemá-li tedy země hranice v rámci mezinárodního práva, pak není ani důvod hovořit o tom, že mohly být kýmkoli změněny. Nejsou tak důvody ani pro výroky o separatismu, neboť nemůže být změněno, co neexistuje, komentuje ruský portál Avtovolk.
Kazašský prezident: Ukrajinské vedení zapomnělo hranice registrovat
Není závazná skutečnost, že si o tom štěbetají i vrabci na střeše. Tedy ti mediální čeští zrovna ne, dá se říct, že jsou vůči zprávám tohoto typu naprosto imunní, nebo raději sami lžou. Jako například echo24, které například přes to, že obdrželo veškeré údaje o semináři «Mýty o Jugoslávii», který pořádal náš ISSTRAS spolu s poslancem Jaroslavem Foldynou, překroutili všechno, co se jen dalo. Skutečný organizátor tam uveden nebyl, zato se tam jako organizátoři objevily společnosti, které s organizací neměly společného zhola nic. Pan redaktor se neobtěžoval oslovit organizátora, i když mu bylo sděleno, o koho se jedná. Ne, on si prostě ty zkazky nejen vycucal z prstu, ale dodnes se echo24 nezmohlo na nápravu, neřku-li omluvu. Podobně, jako echo 24 si «upravují» k obrazu svému informace o Ukrajině a Rusku také mnohá jiná česká média .
Jedním z takových «vrabců» je ovšem kazašský prezident Nursultan Nazarbajev zaznamenaný dokonce na videu, což je ovšem podstatně věrohodnější kalibr než bajkařské Echo24 či podobná média, která by eventuálně chtěla popírat autentičnost jeho projevu. Prezident Nazarbajev mimo jiné zavzpomínal, že jednou z prvních věcí, kterou kazašské vedení udělalo, byla demarkace hranic a jejich registrace v OSN. «Ukrajinská vláda to zřejmě udělat zapomněla», konstatoval s lehce ironickým úsměvem kazašský prezident.
Video s kazašským prezidentem Nazarbajevem
19 dubna, 2014 at 15:29
Česká média je jedna velká katastrofa.Lhaní a nic než lhaní,ostatně ,jak už to češi umí a jak jsou zvyklí.Lízat západu prdelky,vlezdořitní chování vůči americe……je mi z toho nanic!!!
22 dubna, 2014 at 9:15
Plně souhlasím, o objektivitě českých sdělovacích prostředků si rozhodně nelze dělat nejmenší iluze. Ovšem co je nejvíc zarážející, že veřejnoprávní media, jako např. ČT, která je placena námi koncesionáři na objektivitu úplně kašle! S tím se něco musí udělat. Soukromníci, ty ať si dělají, co chtějí, ale nám placená televize, ba se měla chovat zcela jinak!
24 dubna, 2014 at 17:38
A je to tady opět napřed z východu teď ze zámoří a jsem zvědavá jakou reakci naše pravdivá média zaujmou až budeme šikmoocí. Proto muselo odejít několik zpravodajů z ČT. Hold někdo na to nemá žaludek a za naše peníze bychom měli dostávat objektivní zprávy….
30 dubna, 2014 at 9:49
Paní Ludmilo plně s Vámi souhlasím.Demokracie končí a začíná u svobody slova.A protože se v našich sděl. prostředcích lže, proto to tak vypadá.Z těchto důvodů byli vyhozeni redaktoři ČT p.Veselovský a pí.Drtinová. Nelhali! Na druhé straně se tam drží p.Moravec, který „kope“ tvrdě za ODS.
27 dubna, 2014 at 9:11
Je tomu tak. Čecháčství je dědičné, bylo tomu v době RVHP, Waršavské smlouvy, normalizace i za protektorátu….
25 dubna, 2014 at 11:18
Nejsem žádným přívržencem ukrajinských pučistů z Kijeva. Nicméně faktem zůstává, že Ukrajina je jedním ze zakládajících států OSN podobně jako Bělorusko. Třetím byl Sovětský svaz samostatně. Stalo se tak proto, aby měl SSSR váhu 3 hlasů místo jednoho. Spojenci na tuto výjimku přistoupili z důvodu jako odměny za „hrdinství ukrajinského a běloruského lidu ve 2.světové válce“. To jsem si „nevycucal“ z prstu, ale je to bohužel oficiální verze.
13 dubna, 2014 at 21:17
Díky, konečně někdo nahlas řekl pravdu o tom, jak to s Ukrajinou vlastně je. Z morálního hlediska je ovšem velmi smutné, že naše “ sdělovací prostředky “ statečně lžou, v lepším případě jsou neinformované. Za takové jejich služby pěkně děkuji. Silně připomínají praktiky platící zde ve válečných letech a poté za vlády komunistů. Dožijeme se někdy toho, aby nám byla sdělována pravda, aby to s námi ti nahoře mysleli upřímně a doopravdy? Bez vlezdoprdelství napřed Němcům, pak sovětům a nyní všem těm , co usilují jen o svoje osobní blaho.
15 dubna, 2014 at 9:54
Češi urobili po vôli Slovákom a opačne. Vznikli 2 štáty ,ktoré dnes sú príkladom spolupráce. Prajem Ukrajine to isté, pretože bratia Rusi a Ukrajinci nech si vzídu v ústrety a urobia to isté. Dnes žije v Prahe viac ako 100000 Slovákov a opačne som zo Žiliny, kde žije veľa Čechov. Prajem im skoré, úspešné a bezbolestné rozdelenie. No či im to dovolí dnes jediný žandár na svete USA, to je otázkou dňa.
17 dubna, 2014 at 20:06
Róbert, ja tých žandárov poznám dvoch, uhádol Si? Rassíja!
15 dubna, 2014 at 17:19
Tak to je stará pravda, že média nám lžou a servírují to, co si máme představit pod pojmem „vyvážené zpravodajství“! A co je strašné, že jsme povinni za tyto snůžky lží ještě jak tupé ovce platit poplatky! Neměli bychom projevit občanskou statečnost a vyzvat otevřeným dopisem vládu, aby veřejnoprávní ČT a rozhlas buď nelhaly, nebo raději místo lží mlčeli? Ale to by asi bylo stále ticho :0) Chce se mi zvr…. !
18 dubna, 2014 at 16:57
Toho si všímám delší dobu. Naše media mi silně připomínají komanče. Když si chci udělat přehled, dívám se na slovenskou televizi a na angličany.
18 dubna, 2014 at 17:12
já k tomu přidávám Amíky a Rusko, abych to měla komplet 🙂
18 dubna, 2014 at 18:23
S tou slovenskou televíziou opatrne. Tá ide presne v tej istej propagande ako české a je úplne jedno ktorá TV stanica to je. Všetky v jednom šíku ešte horšie ako za komančov. Ešte že to už dlho trvať nebude a dúfam ,že všetky tie mediálne prostitútky zostanú bez práce a zdochnú od hladu.
16 dubna, 2014 at 7:46
Mám starý atlas z roku 34 a v něm politickou mapu světa.Stačí porovnat s atlasem z roku 1960 a na první pohled vidíte,který stát se rozepnul nejvíce a zabral nejvíce území patřících jiným státům!Stalinova politika osídlování satelitů Rusy je i dnes živá!Pátá kolona je nebezpečím pro každý stát a jak lžou si pamatuji dobře z roku 1968!
18 dubna, 2014 at 13:29
To nemyslíte vážne.,ak predošlí vodcovia brali podľa zásad proletár.internacionalizmu nemali v ú,ysle takto riešiť tento problém,nikdy by ich ani nenapadlo,že po roku 1991 Ukrajina získa samostatnosť a pojde svojou cesou,aj ked dost nevyspytateľnou.Nechápem prečo tak veľký eur.štát tak naivne reaguje a tak sa ponižuje.Aj pri všetkých pronlémoch som hlboko presvečený,že mu môže pomocť len ruskoMusí tam však spolu s RF hladať konsenzus,dialog a pochopenie.Ja si myslím,že v EU ide len o rozširenie trhov,zbavenie sa brakových materiálpov a surovín,ktoré aj nám napchali pred 26 rokmi a tlačia k nám dodnes.Strategickpu ulohov USA a unie bolo a je rozoštvať nás Slovanov,potom nás ekonomicky ovládnuť.To čo sa deje na UA bolo dávno naplánované zo strany USA,išlo o zamedzenie prístupu UA dostať sado euroazijského zväzu,ktorý mal byť budovaný v najbližších rokoch.Zmenili by sa geopolitické a ekonomické podmienky a preto USA a ich pomocníci začali pripravovť a realizovať Majdsn.Brezinski povedal nedávno tú skutočnosť čo až mrazí v chrbte- povedal do 20 rokov ovládneme Rusko,toto je vyjadrenie geooli.strategie je základom prístupu Nato , EU k tomu procesu.Majú to prepočítané,len aby sa neprepočítali.My slovania im to umožnujeme svojou protichodnosťou, rozštiepenosťou a prisluhovaním, v tom sme odbornícuí .
18 dubna, 2014 at 13:50
Ale to je přesně o tom, že za tím stojí docela jiné imperiální síly, než je Rusko. A není divu, že si vybrali Velikonoce, které jsou tentokrát společné pro celý křesťanský svět. On totiž Pesach už byl.
A že si Rusko chrání svoje hranice? My si také zamykáme branku od baráku, když odcházíme a nenecháváme náhodě, aby nám někdo lezl přes plot páchat nepravosti. Tak proč se někdo diví Rusku, že si chrání svůj dům?
19 dubna, 2014 at 14:32
Nemáš to náhodou zo „Protokolov židovských
rabínov?“
25 dubna, 2014 at 8:56
Tak tohle je zcela zhovadilý názor !
16 dubna, 2014 at 7:59
Jsou to nesmysly pro zbytečné blábolení. Někde končí po rozpadu SSSR vliv vlády, úřadů, celníků atd. i ze strany Ruska. Touto logikou lze potom stejně sdělit, že Rusko nemá zaregistrované hranice ??? Pokud má, tak dále je Ukrajina! A s kým má hranice Polsko, Slovensko a další? Možná, že nějaký úřad „zaspal“ včetně OSN, ale pomohlo by to v ochraně proti agresi?
16 dubna, 2014 at 8:05
Nie je rozhodujúce, či má štát kdesi byrokraticky registrované štátne hranice, dôležité je, že de facto tie hranice existujú a de iure je Ukrajina samostatným uznaným štátom.
Tieto senzácie sú bludy.
Nie som si istý, či Slovenská republika a Česká republika si u tej spomenutej pochybnej inštitúcie zaregistrovali vlastnú hranicu medzi oboma štátmi, ktorá vznikla 1993. Štátne hranice neurčuje nejaký registračný úrad, ale medzinárodné právo!
17 dubna, 2014 at 22:14
Státní hranice musí být registrované u OSN Ty troubo Mulíku.
20 dubna, 2014 at 19:25
Fajn, ale hranice mají dvě strany tak říkajíc vnitřní a vnější a na proto se na nich se musí sousedi dohodnout a potvrdit si je. Vaše de facto kulhá, pokud by třeba druhá strana prokázala, že k žádné dohodě nedošlo, že se to jen zvykově (z doby SSSR) respektovalo a neřešilo. Nefandím ani jedné straně, ale stát, který se nestará o své hranice je mírně řečeno podivný.
25 dubna, 2014 at 15:48
otazka z nie, ci Ruska federacia ma zaregistrovane hranice v OSN, predpokladam ze tam kde konci Rusko zacina Ukrajina, lebo sa moze stat ze zrazu zistime, ze ukrajinskym regionalnym zapadakom je akasi Moskva a Putin je prave tak akysi samozvany nacelnik, ktory si hovori ze prezident …
16 dubna, 2014 at 14:32
Ať je to jakkoliv, pokud se někomu nelíbí ve státě , ve kterém žije a nesouhlasí s jeho orientací , tak ať odejde do státu, kterého má v srci.Svobodně , určitě mu nikdo bránit nebude.
23 dubna, 2014 at 11:39
Pani Šimáčková, nerozumiem. Chcete povedať, že ruskí občania majú odísť do Ruska? Alebo ukrajinskí vzbúrenci, ktorí násilným, pučistickým, nedemokratickým spôsobom zvrhli legálne zvolenú vládu, za pomoci tajných zahraničných služieb? Ak v regulárnych voľbách ich aj ozbrojené bandy a ich vodcovia vyhrajú, až potom nech odídu tí, ktorí s nimi nesúhlasia. Aj keď by štát, ktorý sa tak strašne s holou riťou a astronomickými dlhmi za každú cenu hrabe do EÚ mal vytvoriť prostredie pre všetky iné národnosti, tam žijúce. Nuž, čo by povedali slovenskí Maďari, keby sme zakázali Maďarčinu? Viete, koľkí ľudia radšej „slobodne“ odišli do inej krajiny zo Slovenska? Aj môj syn. Lebo nesúhlasí s týmito sociálnymi „istotami“, ktoré nie sú nič iné, len najprimitívnejším podvodom na občanoch. Vraj Slovensko, v rámci OECD patrí k 30 najbohatším krajinám sveta. Pýtam sa, prečo k nám EÚ posiela potravinovú pomoc? Prečo nepošlú pracovné miesta? Prečo si nezoberú do opatery slovenských Cigáňov? A my sa teraz máme ešte aj skladať na problém Ukrajiny? My máme konkurovať bezcolnej únii? To chcú ešte viac zdecimovať naše už aj tak zdevastované poľnohospodárstvo? Slovensko starne preto, lebo mladí ľudia odchádzajú. Nie po jednom, dvoch, desiatkach, ale už po tisícoch… Lebo nám tu vládnu bezcharakterní,zbabelí, skorumpovaní, polovzdelaní politici, chamraď a hovädá!
28 dubna, 2014 at 11:59
Napísal si to výborne. Ide o to, aby sme si skutočne uvedomili, že západu a USA nejde o nič iné, len suroviny a trh, ktorý zhltne ich výrobky prevažne z Číny, pričom bohatnú len a len západné firmy. Tá banka, čo prevzala moc na Ukrajine, je skorumpovaná a kúpená, čo si zatiaľ sami Ukrajinci neuvedomujú. Mám priateľov v Ľvove, a vidím, čím im tam vymývajú mozgy….
16 dubna, 2014 at 20:00
Priatelia nečudujte sa lebo demokracia čiže kapitalizmus stojí na klamstve, doriti lezectve USA ktorý od r.1945 vpadli pod zámienkou do 25 štátov,bez
predbežného súhlasu OSN.
18 dubna, 2014 at 7:13
Dalibor,ozvi sa mi a posli mi svoju adresu.Poslem Ti nieco o klamstvach USA a ako ich BUTORA,ktory sa ma stat poradcom KISKU v mojom pripade nehorazne podporuje uz 14 rokov.hornelazy@centrum.sk
18 dubna, 2014 at 13:44
To je pravda,Včera som počuval Hríba – pod Lampou o imperiálnej politike Ruska.Ja len viem.že ZSSR, prípadne Rusko nevyvolalo žiadnú svetovú vojnzumprípadne konflikt,to že ZSSR bol v Afganistane malo úplne iné geopol.ciele,ktoré potom dopadli aj pre CA nie príliš dobre.Čo sa týka ČSSR v roku 68 ,tam by som bolv hodnotení opatrný -Gorbačov a jemu podobní by mali veľa veci prehodnotiť,nehovoria pravdu.Ani sa mi o tom nechce písať.
17 dubna, 2014 at 23:39
Čo je to za sprostosť registrovať si hranice v OSN? To asi Rusi spochybňujú integritu Ukrajiny a blbečkovia im na to sadli.
19 dubna, 2014 at 18:40
Při úředním jednání, například u soudu, je potřeba pedložit nějaký identifikační úřední dokument, který soudu identifikuje jednající stranu. Jak má pane chytrý jednat OSN se státem, jehož hranice jsou natolik nedefinovaná, že se na každé mapě může představovat jinak?
19 dubna, 2014 at 10:14
V 68 ceskoslovensko malo vyznacene hranice a a brali na to rusaci ohlad? Ten kto sa zastava rusov je veľký najivka. Rusove maji nedine heslo: radej 100 rokov bojovat ako den pracovat!!!!!!!!! Madarsko, ceskoslovensko‘ aafganistan, cecensko, gruzinsko, osetsko to je len zlomok mocenskych chutok moskvy. Myslim ze si s amerikou nemaji co vy čítať
14 srpna, 2014 at 21:37
Máš to v hlavě v pořádku? tak zaprve nebylo to jen Rusko ale státy varšavské smlouvy NDR,Polsko,Maďarsko..pokud se to týká toho Ruska,tak to byli jednotky z Ukrajiny a dokonce v okupaci i figuroval Porošenko…otec dnešního prezidenta Porošenka.A když chceš mluvit Ty mongoloide o faktek tak si vyhledej kolik toho napadla ta slavná USA.ta už víc jak sto let parazituje na jiných státech!!!
20 dubna, 2014 at 19:23
Dufam, ze vsetci susedia Ukrajiny, vratane Rusov, si registraciu nezabudli urobit a tak by nemal byt problem s identifikaciou hranic. Alebo to staci si jednoducho povedat, ze tam niekde mi utlacaju mojich ludi, obsadit si to a na katastralnom urade OSN si urobit preregistraciu a vsetko je OK? Potom akosi stracam zmysel takej registracie. Ozaj, neviem, ci nahodou niekde na zapade Ukrajiny niekto neutlaca nejakych SK ciganov. Nemali by sme si tiez nejaky kusok urvat?
22 dubna, 2014 at 8:33
Vážení mladí diskutéři, mohu vás ujistit, že mocenské snahy velmocí naše diskuze nezmění. Z každého příspěvku
odborníci na mezinárodní politiku mohou čerpat a volit
další taktiku postupu, jak ekonomicky oslabit protivníka.
Atomový konflikt, není pro pracháče ziskem, neboť by přišli o nachytračený mamon a možná i o kejháky. Ti ani nepotřebují politiky, které můžeme aspoň trochu ovlivnit volebním právem,dosud omezeným. Záleží na vás, jak se budete zajímat o politiku, hlavně ve svém státě. Máme zde moc problémů, které je potřeba řešit. I když máme hranice, chamtivost současných zbohatíků a těch, kteří by rádi rychle rozmnožili jejich řady, způsobila, že nám patří čím dál méně území unitř hranic a strategických zdrojů. Chytré státy toto neprodávají, nedarují, jen pronajímají.
Komu ukrajinský konflik přinese výhody, to vám je jistě jasné.
22 dubna, 2014 at 15:51
Přečetla jsem si zde kritiku všech, na naše media a i neutuchající nenávist k Rusku, kterou opakujete donekonečna jako papoušci. Naše sdělovací prostředky, jsou komplet v rukách ciziny, jako všechno ostatní bohatství vydobyté pracovitých občanů. Jako zaprodanci západu, jsme tomu dali v opakovaných volbách souhlas. Tak proč ta kritika? Německo vždy ohrožovalo svou rozpínavostí. Byla pečlivě připravena likvidace slovanských národů jako podřadné rasy. Za naši svobodu statisíce ruských vojáků položilo životy. To z historie žádný hajzl nevymaže. Doporučuji všem diskutérům pečlivě prostudovat na internetu 200 let agrese USA. Ta genocida kterou Amerika a s ní spojené národy napáchaly ještě nikým nebyla překonaná. Bohatství Ameriky bylo vydobyto vyhlazováním menších národů a rozkrádáním přírodního bohatství cizích zemí po celá staletí. Tak koho je na místě kritizovat??
22 dubna, 2014 at 17:28
Paní Lído, jistě jste si všimla, že jsou to stránky slovanského institutu. A komu bychom si měli postěžovat, když bychom nemohli ani mezi sebou, mezi těmi, co si rozumí. Pravda, i zde se občas vyskytne někdo s jiným názorem. Je-li slušný, nemáme problém, většinou jsou to ale pořádní hulváti a zde se osobní urážky netrpí. Můžeme si zazlořečit na poměry, ale ne vůči druhému. Ale jinak s Vámi naprosto souhlasím. A protože kobyla kope před smrtí nejvíc, jsme svědky neuvěřitelného koncertu zloby, nenávisti a snaze vtáhnout Rusko do války. Naštěstí, lidi v čele této slovanské velmoci, si to velmi dobře uvědomují. A tak, i když je mi líto zraněných i mrtvých lidí, prosím obránce Doněcka Luganska a dalších, aby vytrvali. Vítejte mezi námi, a jestli jste mocna ruštiny, podívejte se na článek v ruštině, kde je myslím dost přesně napsáno, proč musí Rusko zatím mlčet.
A o tom, jak jsou prolhaná média, bych Vám mohla jako novinář vyprávět dlouhé noční příběhy :).
27 dubna, 2014 at 11:49
Dobrý den, prosím „admin“ mohli byste na můj soukromý mail poslat link (odkaz) na článek v ruštině, o kterém se v textu zmiňujete? Ráda bych si o tom přečetla v originále. S ruštinou problém nemám, ale s vyhledáváním na webech ano, jsem starší ročník. Děkuji za pochopení.
27 dubna, 2014 at 13:48
Dobrý den, nevím přesně, jaký odkaz máte na mysli, ale pokud jde o Pan Gi Muna, je to v angličtině a stačí kliknout na odkaz, který se otevře sám. Stejně tak je to u dalšího odkazu Avtovolk.
Přeji Vím hezký den a děkujeme za zájem.
admin
24 dubna, 2014 at 21:14
Bez komentáře.
Mapa území za Prozatímní vlády Ruska 1917-1918
http://www.ukrstor.com/ukrstor/dkrorig.jpg
25 dubna, 2014 at 9:40
Bože buď nám všem milostiv….
Už se nelze divit našemu panu Presidentovi že jsou mu tito zkorumpovaní novinářští manipulátoři tak odporní!!
Je to ta nejhorší sebranka jaká v této zemi existuje !!
Je mi z nich zlo neboť nás všechny považují za hlupáky kterými se dá manipulovat!!
Zlatý komunisti…(prosím berte s rezervou)
3 května, 2014 at 20:13
Bohužel, ani náš pan prezident si nevidí do úst. 🙁
25 dubna, 2014 at 15:58
Ludia maju kratku pamat a nerozpinavost Ruska je na smiech … myslim si vsak ze informacna a propagandisticka vojna FSB, GRU a dalsich ruskych tajnych sluzieb momentalne vitazi nad propagandou CIA a inych zloziek zapadnej administrativy … to im teda teba uznat … poniektori diskutujuci by zrejme Rusov vitali v 1968 s pozyvacimi listami, bolsevickou basnickou na perach, otvorenou narucou a prip. roztiahnutymi nohami …
14 srpna, 2014 at 21:42
když už mluvíš o té propagandě tak to byla USA která v roce 1945 skryla fašistické válečné zločince.vytvořilas nich spionážní síť.A nabýt Rusů tak možná si tu ani nebyl“ Dokonce v roce 1947 Československu hrozil hladomor.Byli tu obě strany jak komunisti tak kapitalisti.Požádali USA o potravinovou pomoc…ta nás poslala do prdele..a hádej kdo pomohl?!! Ano Rusko..až víme jak byla válkou postihnutý!!! No a pak bylo na dlouhý roky vymalováno.Protože tohle si lidi zapamatovali!!!
14 srpna, 2014 at 21:49
Já se nebojím Komunismu a ani kapitalismu…bojím se však těch fanatiků ač zastupují jednu nebo druhou stranu…viz Timošenkoví..Carry Obama atd atd.Chce to vzít rozum do hrsti a konečně se starat sami o sebe o náš stát a politicky zdravou a prospěšnou.Bohužel je v současnosti politika byznisem!
27 dubna, 2014 at 10:49
Snažím se nepropadnot nenávisti. Ale naše sdělovací prostředky rozhodně nejsou nestranné a Ukrajinci by si měli zvolit legální parlament a vládu a/nebo uspořádat referendum, kde a jak chtějí v budoucnu žít a podle toho se pak zařídit. Fakt je, že ten jejich Majdan byl od začátku podporován a provokován Američany a zřejmě i někým z EU. Jistě zde žije řada lidí, kteří by se rádi dostali do EU, ale to přece neznamená, že se NATO může přesunout až k ruským hranicím, což je zřejmě pravý důvod té komedie kolem. A Čína vychytrale čeká, až co z toho bude. Jinak kdyby chtěla hned zaplatit americké dluhy, tak se slavná Amerika musí položit, jak je mocná a krásná. A není pochyb, že by to ta skoro dvoumiliardová Čína přežila. Jen se bojím, aby nebyla válka, to by zase odnesli nevinní prostí lidi a tentokrát by to bylo nepředstavitelné utrpení i pro některé bohaté židy, co zrovna nebyli ve správný čas na správném místě.
29 dubna, 2014 at 6:59
Madam, Ukrajina legálně zvolený parlament má a ten v souladu s ústavou Ukrajiny po odvolání Janukovyče jmenoval prozatímní vládu, prozatímního prezidenta a stanovil termín voleb. Co je nelegální, tak čurbes dělaný přistěhovalými Rusy, pod vedením důstojníků KGB na východě Ukrajiny a na Krymu.
3 května, 2014 at 20:04
Kým prosím, přistěhovalými Rusy? Pane, prosím, přečtěte si něco o historii Ruska, protože v místech, kde se bojuje, v životě žádní Ukrajinci nežili. Byly to ruské země i ruské obyvatelstvo. Pane pgjed, který ani nemáte odvahu napsat své jméno, Schlafenbergovy lži nám tu zbytečně neopakujte, není zde o ně zájem.
27 dubna, 2014 at 16:14
Přístup našich sdělovacích prostředků mne vůbec nepřekvapuje.Záměrné zkreslování,nebo zamlčování skutečností je dnes zcela běžné.
28 dubna, 2014 at 13:20
Je to hanba ako štátnici rozhodujú o niečom, čo neexistuje. Poďme voliť zástupcov do EP, nech dajú príkaz na zabíjanie Slovanov! Putin, držím Ti palce daj ich na lopatky! Lavrov smelo do nich! Fico nezobamuj sa nám!
28 dubna, 2014 at 20:22
Nejvíce mě zklamal Zaorálek i Sobotka (dříve Gross a j.) svými nepravdivími komentáři k událostem na Ukrajině.Jak jsem věřil v ČSSD, už nikdy žádný hlas za to co smrdí ČSSD. Je to zrádcovská sebranka a patří na smetiště za ODS. Co si myslí VV ČSSD, že ČR bude hrát rozhodující roli v tomto problému? Jste vlezdoprdelkové EU a hanba vám. Vůbec kdo vám dal právo se vyjadřovat k problému Ukajina? Paktujete se s EU (Německem) a chcete vytvořit nový protektorát.Vy (vaše rodiče)jste oběti fašismu nepřinesly.
29 dubna, 2014 at 6:54
Pan prezident Nazarbajev se mýlí, neb zapomněl na některé důležité věci. Nejdůležitější je to, že z hlediska mezinárodního práva není registrace hranic u OSN žádnou zásadní podmínkou čehokoliv. Je to možnost, nikoliv povinnost. Dále Ukrajina, jako druhý největší stát SSSR po RSFSR měla již v té době vymezeny hranice a tyto registrovány u OSN. Byla totiž po celou dobu existence OSN samostatným členem OSN. Nyla to sice jenom formální demonstrace formální samostatnosti členů federace SSSR, ale dnes se to velmi hodí.
3 května, 2014 at 20:10
Pan prezident Nazarbajev se nemýlí. Ukrajina skutečně nedeklarovala své hranice po rozpadu SNS, takže zůstává v platnosti právě společná hranice SSSR či SNS, jehož zákonitým nástupcem je JEN Rusko. V TOM JE PRÁVĚ HÁČEK.
14 srpna, 2014 at 21:56
Máte to v hlavě pěkně pomotaný :-))